narsis75

اینجا نارسیس 75 منم نرگسم خوش اومدیدحتتتتتتتما به آرشیو سر بزنید

گاهی ما عکسی را میسوزانیم

و گاهی عکسی مارا میسوزاند

*******

دیدن عکست تمام سهم من است از تو

آن را هم جیره بندی کرده ام تا مبادا توقعش زیاد شود

دل است دیگر

ممکن است فردا خودت را ازمن بخواهد

******

دوستت میدارم دوستم داشته باش

عمق احساس مرا توبدانی ای کاش

دوستت میدارم از خودم بیشترت

خویش میدانمت از هرکسی خویش ترت

تو به من نزدیکی بیشتر از هر کس

به من از من حتی به من از خون ونفس

نازکای تن تو مثل پیچک به تنم

پیچد و حیرانم که تویی یا که منم

دستهایت چو مرا میفشارند به خویش

از خدا میگذرم ازخدا حتی بیش

به خدا میترسم نکند خواب است این

که تنش نرم تر و پاک  تر از آب است این

گرطبیبی تو که کاش کاش بیمار شوم

گر تو خوابی نکند زود بیدار شوم

گربهشتی باشد سرزمین تن توست

همه بستان بهشت یک گل دامن توست

شاهکار بینش پژوه

*****

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:,ساعت 1:38 توسط narges| |


Power By: LoxBlog.Com