narsis75

اینجا نارسیس 75 منم نرگسم خوش اومدیدحتتتتتتتما به آرشیو سر بزنید

من در روزگاری زندگی میکنم که تنها خدایش از پشت خنجر نمیزند

********

اگه به اونی که میخوای نمیرسی

یکم آهسته تر برو تا لااقل اونی که تو  رو میخواد بهت برسه

******

کاش توی زندگی هم مثل فوتبال وقتی زمین میخوری و از درد به خودت میپیچی

یه داور بیاد و بهت بگه:میتونی ادامه بدی؟

توهم بگی:نه....باید برم بیرون

******

اجازه خدا؟میشه ورقمو بدم؟؟؟

میدونم وقت امتحانت تموم نشده...ولی خسته شدم....

*******

چه خوش خیال بودم که فکر میکردم در قلب تو محکومم به حبس ابد

به یکباره جاخوردم...وقتی که زندانبان بر سرم فریاد زد :...هی تو....آزادی...

و صدای گام های غریبه ای که به سلول من می آمد

*****

کسی میپرسد اندوه تو از چیست؟

سبب ساز سکوت مبهمت چیست؟

برایش عاشقانه مینویسم :

برای آن که باید باشد و نیست

*******

بازی روزگار را نمیفهمم...من تو را دوست دارم...تودیگری را ...

ودیگری مرا....و اینگونه است که همه ی ما تنهاییم...

*******

توی زندگی بعضی چیزها بزرگن بعضی کوچیک بعضی مهم و بعضی ساده    

بزرگ مثل غم  کوچک مثل عشق  مهم مثل تو   ساده مثل من

*********

فکر کردی رفتنت  مرا به زانو درآورد؟نه....داشتم خدا را شکر میکردم

****

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 3 اسفند 1392برچسب:,ساعت 18:23 توسط narges| |


Power By: LoxBlog.Com