narsis75

اینجا نارسیس 75 منم نرگسم خوش اومدیدحتتتتتتتما به آرشیو سر بزنید

بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی 

آهنگ اشتیاق دلی دردمند را

شاید که بیش از این نپسندی به کار عشق

آزار این رمیده ی سر در کمند را

بگذار سر به سینه ی من نا بگویمت

اندوه چیست؟عشق کدامست؟غم کجاست؟

بگذار تا بگویمت این مرغ خسته جان

عمریست در هوای تو از آشیان جداست

دلتنگم آنچنان که اگر بینمت به کام

خواهم کگه جاودانه بنالم به دامنت

شاید که جاودانه بمانی کنار من

ای نازنین که هیچ وفا نیست با منت

تو آسمان آبی و آرام و روشنی

من چون کبوتری که پرم از هوای تو

یک شب ستاره های تو را دانه چین کنم

با اشک شرم بریزم به پای تو

بگذار تا ببوسمت ای نوشخند صبح

بگذار تا بنوشمت ای چشمه ی شراب

بیمار خنده های توئم بیشتر بخند

خورشید آرزوی منی بیشتر بتاب

*********

منو ببخش اگه میخوام فقط باشی مال خودم

ببخش اگه کمم ولی زیادی عاشقت شدم

********

راه میروم و پشت سرم را نگاه میکنم

دیوانه نیستم

خنجر از پشت خورده ام

********

برگرد

نه اینکه دلم برایت تنگ شده باشد ...... نه........

خنجرت جامانده

نمیگذارد تکیه بدهم

*********



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:,ساعت 18:57 توسط narges| |


Power By: LoxBlog.Com