narsis75

اینجا نارسیس 75 منم نرگسم خوش اومدیدحتتتتتتتما به آرشیو سر بزنید

عاصی شدم بریده ام از اینهمه عذاب

از گریه های هر شبه ام روی  رختخواب

ده سال میشود که برایم غریبه ای

ده سال میشود که خرابم فقط خراب

شاید تو هم شبیه دلم درد میکشی

شاید تو هم همیشه خودت را زدی به خواب

ازمن چه دیده ای که رهایم نمیکنی؟

جز بیقراری و غم و انده و اعتصاب

جز فکر های منفی و تصمیم های بد

جز قرص های صورتی ضداضطراب

اصلآ تو بهترین بشری من بدم بدم

بگذارتا فرو بروم توی منجلاب

*******

سراب ردپای تو کجای جاده پیدا شد

کجا دستاتو گم کردم که پایان من اینجا شد

کجای قصه خوابیدی که من توگریه بیدارم؟

که هرشب هرم دستاتو به آغوشم بدهکارم

توبادلتنگیای من توبااین جاده همدستی

تظاهرکن ازم دوری تظاهرمیکنم هستی

توآهنگ سکوت تو به دنبال یه تسکینم

صدایی تو جهانم نیست فقط تصویر می بینم

یه حسی از تو در من هست که میدونم تورو دارم

واسه برگشتنت هر شب درها رو باز میزارم

*******

تو این خونه هوایی نیست غروبایی که  غمگینم

نفسی اگه با من هست هوای تو توی سینم

خیالت بامنه هرشب نفس میسازم از یادت

دلی که خونه از غصت هنوزم خیلی میخوادت

کسی جاتو نهنوزم پای تو هستم

مثلدرهای این خونه چشامم روی هم بستم

تونیستی و لبای من فقط عکست رو میبوسه

تورو اونقدر بوسیدم که عکست داره میپوسه

هنوزم خاطرات تو نمیذاره که تنها شم

من حتی بعد مرگم هم میتونم عاشقت باشم

ههیچی مث چشمات منو ازمن نمیگیره

تو احساسی به من دادی که با دوری نمیمیره

تونیستی و لبای من فقط عکست رو میبوسه

تورو اونقدربوسیدم که عکست داره میپوسه

*****

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:,ساعت 1:47 توسط narges| |


Power By: LoxBlog.Com