narsis75

اینجا نارسیس 75 منم نرگسم خوش اومدیدحتتتتتتتما به آرشیو سر بزنید

خدایا

به امیدخودت

نه بنده های بیخودت

*******

و.قتی میگویم دوستت دارم نگو تکراریست

شاید روزی دیگر نباشم تاتکرارش کنم

******

هرکس جای من بود میبرید

اما من هنوز میدوزم

چشم امید به راهت

*********

فراموش کردنت کار آسانیست

کافیست دراز بکشم

چشمهایم را ببندم

و نفس نکشم

******

دوستت دارم هایت را جای دیگری تمرین کن

من چرکنویس احساسات تو نیستم

*****

اینجا جاییست که پشت هر دوستت دارم هم نوشته شده :ساخت چین

*****

عشقم خیلی باگذشت بود

حتی از منم گذشت

*****

اگر زیستن را دوست داشتم

هرگزهنگام بدنیا آمدن نمیگریستم

********

خدایا

میشنوی؟

صدای هق هق گریه ام از گلویی می آید که تو از رگش به من نزدیکتری

******

به سلامتی کسی که تو خیالمونه

ولی بیخیالمونه

******

به سلامتی دختری که زیر بارون خیس میشه

ولی عشقشو با هیچ ماشینی عوض نمیکنه

****

به سلامتی دختربچه ی معلولی که گفت :

خوشحالم که هرکس منو میبینه میگه خداروشکر

*******

با کسی زندگی نکن که با اون میتونی زندگی کنی

با کسی زندگی کن که بدون اون نمیتونی زندگی کنی

*******

به سلامتی کسی که دوس داشتنو ما یادش دادیم

ولی امتحانشو جای دیگه پس داد

********

به سلامتی کسایی که تو خاطرمون ابدی ان

ولی تو خاطرشون عددی نیستیم

*******

به سلامتی دختر بچه ی سرطانیی که قبل از ورود به اتاق عمل به پرستار گفت:

مامان و بابام پول ندارن

نمیشه من قبل از عمل بمیرم؟

*****

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:,ساعت 10:39 توسط narges| |


Power By: LoxBlog.Com