narsis75

اینجا نارسیس 75 منم نرگسم خوش اومدیدحتتتتتتتما به آرشیو سر بزنید

چه انتظار بزرگیست که بدانی پشت هر

«دوستت دارم »

چقدر دوستت دارم

****

 

وفا

یعنی حتی بعد از رفتنت هم نگذاشتم کسی بفهمد که مرا دور زدی

*****

 

لیلی

به قصه ی خود بازگرد 

این روزها مجنون به همه ی «لیلی »ها محرم است 

بجز لیلی خودش 

*******

 

آغوش گرمم باش 

بگذار فراموش کنم لحظه هایی که در سرمای بی تو بودن لرزیدم

****

وقتی تمام بدنم از دلتنگی درد میکند

کجاست مخدر آغوشت؟

******

 

در آغوشم که میگیری آنقدر آرام میشوم

که یادم میرود نفس بکشم

******

 

پرم از هیاهوی زندگی

میخواهم دفن کنم

غم هایم را در چال گونه ات

لطفآ لبخند بزن

*****

 

کاش به جای دلم

گلویم تنگ میشد

هوا نمیرسیدو.....

خلاص.......

*******

 

تو هم برو

مبادا از آنان که تنهایم گذاشتند جابمانی

********

 

روزهایت را برای کسی بسوزان که میدانی هر لحظه نبودنت او را میسوزاند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 29 دی 1392برچسب:,ساعت 16:15 توسط narges| |


Power By: LoxBlog.Com