narsis75

اینجا نارسیس 75 منم نرگسم خوش اومدیدحتتتتتتتما به آرشیو سر بزنید

زنده ام

نه از جانی که مانده

از استخوانهای لجبازی که روی هم ایستاده اند

*******

دلتنگی ات دانه دانه می افتد روی گونه ام

چقدر طعم نبودنت شور است

***

کاش به جای دلم گلویم تنگ میشد

هوا نمیرسیدو.....خلاص........

****

توهم برو

مبادا از آنان که تنهایم گذاشته اند جا بمانی

******

این هم از یک عمر مستی کردنم

سالها شبنم پرستی کردنم

ای دلم زهر جدایی را بخور

چوب عمری با وفایی را بخور

ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت

خنده ای بر خاطراتت کرد و رفت

من که گفتم این بهار افسردنیست

من که گفتم این پرستو رفتنیست

آه عجب کاری به دستم داددل

هم شکست و هم شکستم داد دل

*****

 دنیایت را بادنیایم عوض میکنی؟فقط چند ساعت

میخواهم بدانم آنکه تمام دنیای من است دردنیایش چه نقشی دارم

*******

باری قشنگی نبود اما ما قشنگ بازی نکردیم

قبول کن که هردو باختیم

مه که «همه»رابه تو فروختم

وتو که مرا به «هیچ»فروختی

******

دلگیر نشو از آدمها

نیش زدن طبیعتشان است

سالهاست که به هوای ابری میگویند «خراب»

*******

هیچگاه فکر نمیکردم فاصله ی بینمان آنقدر زیاد شود که تو بی خیال زندگی کنی

و من باخیالت بیخیال زندگی شوم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 18 دی 1392برچسب:,ساعت 23:46 توسط narges| |


Power By: LoxBlog.Com