narsis75

اینجا نارسیس 75 منم نرگسم خوش اومدیدحتتتتتتتما به آرشیو سر بزنید

بیا دوباره به چشمان هم نگاه کنیم

بیا دوباره در این باره اشتباه کنیم

من و تو تنها گناهمان عشق است

عجب گناه قشنگی بیا گناه کنیم

تمام دفترمان را غزل غزل با عشق

کنار نامه ی اعمالمان سیاه کنیم

من  و تو به زمین و زمانه مدیونیم

اگر لحظه ای از عمر عشق تباه کنیم

بیار سفره ی لبخند و بوسه ات را تا

بساط غزلی تازه رو به راه کنیم

برای رویش یک شعر عاشقانه ی محض

بیا دوباره به چشمان هم نگاه کنیم

******

من درد میکشم

تو اما چشمهایت را ببند

سخت است ببینم میبینی و بیخیالی

*******

خدایا

در انجماد نگاه های سرد این مردم

دلم برای جهنمت تنگ شده

****

عجیب دلتنگم

برای روزهایی که عجیب دلتنگم میشدی

******

خواستم چشمهایش را از پشت بگیرم

دیدم طاقت شنیدن اسم هایی که میگوید را ندارم

*******

چه سخته تو هق هق گریه هات نفس کم بیاری

اونوقت عشقت به کس دیگه ای به :نفسم...

*****

بالاتر از سیاهی هم رنگ هست

مثل رنگ این روزهای من

*******

مشکل از تو نبود

از من بود

با کسی حرف میزدم که سمعک هایش را پیش دیگری جاگذاشته بود

****



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:,ساعت 1:34 توسط narges| |


Power By: LoxBlog.Com